Zaupajo nam uspešna in dinamična slovenska podjetja.Zakaj nam ne bi tudi vi?
 
Omer Šabanović Omer Šabanović
Vodja marketinga, OTTO d.o.o.
Za sodelovanje s podjetjem BuyITC smo se odločili predvsem zaradi njihove reference (Neckermann). Cilj našega spletnega projekta je bil postavitev spletne trgovine s predpisanim korporativnim izgledom. Naloga je bila s strani podjetja opravljena, rešitev pa je prispevala k povečanju spletne prodaje. S storitvami BuyITC smo bili v celoti zadovoljni, vendar menim, da bi morale biti nekatere rešitve še bolje testirane pred vklopom v živo. Naše prihodnje sodelovanje je odvisno predvsem od zahtev lastnika domene iz Nemčije.
Lojze Bertoncelj Lojze Bertoncelj
Mladinska knjiga Založba d.d.
Za sodelovanje z BuyITC smo se odločili že daljnega leta 2000 in za zaupanje, ki sta ga 'sevala' Christian in Aleš. V nekoga pač verjameš ali pa ne. Tako nismo imeli težav prepoznati ekipo BuyITC kot tisto, ki ji bomo po eni strani zaupali razvoj našega spletnega poslovanja kot smo si ga zamislili, in se po drugi strani pustili voditi. Osebno sem zadovoljen, da smo izbrali pravega in dobrega 'konja'. Zaupamo v rešitve BuyITC tudi v prihodnje. Dovolj dobro jih poznamo, da se lahko zanesemo nanje – na rešitve in sodelavce BuyITC-ja.
Jerica Škulj Jerica Škulj
Si.mobil - Vodafone
Pred leti smo želeli nadgraditi naš takratni WAP portal, in na razpisu smo izbrali podjetje BuyITC, saj so se predstavili najbolj profesionalno, imeli so najboljše reference, pa tudi ponudba je bila ugodna. Ker smo bili s sodelovanjem zadovoljni smo se odločili za uporabo BuyITC Content Management sistema tudi za objavljanje vsebin na Vodafone live! portalu ter pozneje še na spletnih straneh. S sodelovanjem smo zadovoljni tako glede odzivnih časov, profesionalnosti izvedbe zahtevanih rešitev, kot glede poslovnih pogojev.
Matjaž Partlič Matjaž Partlič
Neckermann d.o.o.
Slovenska različica spletne trgovine Neckermann sledi pozitivnim izkušnjam matičnega portala, ki je v Nemčiji prejel že številne nagrade s področja spletnih rešitev. Portal je plod slovenske tehnologije in odlikuje ga predvsem preglednejša navigacija ter učinkovitejše iskanje. Celoten katalog pa zajema kar 182 tisoč različnih artiklov. Uporabnikom omogoča pregled virtualnega kataloga, kjer iskanje želenega artikla poenostavi razvrstitev artiklov na posamična področja, zajema pa tudi anketo, lestvico najpogosteje izbranih internih povezav in opcijo 'košarica', kjer lahko uporabnik pred nakupom zbere poljubno število različnih artiklov.
Urška Logar Urška Logar
vodja Borzedela
Projekt smo nameravali lansirati že prej, vendar so se ob hitrih spremembah na področju zaposlovanja pokazale potrebe po korekciji določenih funkcionalnosti. Lansiranje Borzadela.si je šele prvi korak na poti do tega, da bomo lahko dosegli cilje, ki smo si jih glede projekta postavili. Po lansiranju so predvidene marketinške aktivnosti, kasneje pa tudi prodajne aktivnosti. Z izvedbo projekta smo zadovoljni, BuyITC se je izkazal kot odziven in kvaliteten partner.
referenca/3091/Probanka-spletni-portal
referenca/3087/Posta-Slovenije-spletni-portal
referenca/3084/Nova-KBM
referenca/7330/KBM-Infond-d-o-o
referenca/7285/Zupan-d-o-o
referenca/3086/Ciciklub-Mladinska-knjiga
referenca/3092/Diss
referenca/7331/HSE-Invest-d-o-o
referenca/6518/Spirit-Slovenija-Javna-Agencija
referenca/3196/Simply
referenca/3094/Madness-Shop
referenca/3193/Borzen-VR-Dokumentacija
referenca/3199/Simobil-Vodafone
referenca/6519/KULeBIKE
referenca/3085/Borzadela-Najdi-si
referenca/3093/Otto
referenca/3197/BrokerJet-Sparkasse
referenca/6522/PS-Moj-Paket
referenca/6604/Marmis-d-o-o-distribucija-programske-opreme-IBM
referenca/6613/VaD-prodaja-in-podpora-informacijskih-tehnologij-d-o-o
referenca/3097/Asterija-Pravno-in-poslovno svetovanje
referenca/6521/Fabriella
referenca/3095/Imex Trade-B2B-in-B2C-spletna-trgovina
referenca/7035/Drustvo-lastnikov-gozdov-Tisa-Domzale
referenca/7036/Davcno-svetovanje-Alfa-Omega-d-o-o