Ker želimo, da veste kaj počnemo innačrtujemo o čem razmišljamo, kaj je novega in kaj bo še prišlo.
Ker želimo, da veste kaj počnemo innačrtujemo o čem razmišljamo, kaj je novega in kaj bo še prišlo.
 
 

Aktualne novice

Arhiv novic

Izberite področje novic:
 
 
Preglejte novice iz izbranega področja.

Začnite z mobilno revolucijo

 
 
Začnite z-mobilno revolucijo
Eden izmed najbolj učinkovitih načinov spletnega oglaševanja eMail Marketing sedaj tudi v odzivni (ang. Responsive) različici!

Povprečen uporabnik interneta je prijavljen vsaj na eno elektronsko obveščanje, ki ga podjetje, kateremu uporabnik sledi, pošilja dnevno, tedensko ali mesečno. Podjetja svojim uporabnikom pošiljajo elektronska obvestila, ki vsebujejo različne vsebine, kot so: 

 

  • Nova bližajoča se akcija 
  • Nov produkt, ki prehaja v prodajo 
  • Posebni popusti za nagrado lojalnosti 
  • Vabila na razne dogodke 
  • Ipd.

 

Pri kreiranju elektronskih obvestil je zato zelo pomembno, da upoštevamo vsebinski marketing s katerim bomo dodatno pritegnili našega uporabnika, predvsem pa, da svoje uporabnike poznamo in vemo kako jih animirati, da bodo našo vsebino prebrali. Dodatno vrednost doda tudi privlačno oblikovanje e-obvestila, ki je v skladu s trendi.

 

Zelo veliko uporabnikov spleta dostopa preko tablične ali pametne mobilne naprave. Zato je prilagoditev spletnih strani optimalnemu delovanju na različnih napravah postala nuja. Primerno pa morajo biti prilagojeni tudi drugi digitalni kanali in ne samo spletne strani. Ena izmed teh je eMail Marketing.

 

Za odzivno oblikovan eMail Marketing se je tako tudi odločila Nova KBM, ker želi, da njeni uporabniki optimalno prebirajo njena e-obvestila, ki jih pošiljajo na elektronske naslove. Za naročnika smo pripravili 5 grafičnih predlog, sistem BuyITC eMail Marketing pa omogoča, da si lahko uporabnik tudi sam sestavi predlogo po svoji želji. Ne glede na to, kakšno predlogo si naročnik kreira, je le-ta videti vedno optimalno na različnih napravah, pa naj uporabnik bere e-obvestilo na tablični ali mobilni napravi. Naročnik lahko sam kreira tudi skupine uporabnikov, sistem pa avtomatsko vodi evidenco prijav in odjav. Ključni del našega sistema pa so statistike, ki omogočajo celotni pregled rezultatov poslanega e-obvestila: 

 

  • Število ogledanih, neogledanih, nedostavljenih 
  • Odstotek odzivnosti 
  • CTR 
  • Ogledi po napravah 
  • Statistika po dnevih glede na oglede, nedostavljene, odjave, klike 
  • Ipd.

 

Statistike e-obvestil pa se beležijo tudi vsak element (tekstovna povezava, gumb, slika), ki je klikabilen, naročnik pa si lahko po poslanem e-obvestilu tudi ogleda rezultate kreiranja e-obvestila in po potrebi naredi tudi A/B testiranje.

 

 

 

 

V sistemu BuyITC eMail Marketing pa se poleg splošni predlog oziroma e-obvestil pošiljajo tudi avtomatizirana. Slednja so povezana s korporativno spletno stranjo naročnika, ki v enakem oblikovanju, kot splošna e-obvestila prihajajo naročniku in uporabniku (po izpolnitvi raznih kontaktnih obrazcev, anket, tečajne liste ipd.).

 

V istem uredniškem sistemu smo tako povezali 3 različne module (urednikovanje spletne strani, eMail Marketing in eVprašalniki&eObrazci), ki jih naročnik konsistentno uporablja.

 

 

 

Več o eMail Marketingu preverite v predstavitveni brošuri:

 

 
 
 
Ostale novice meseca - Januar 2016