Ker želimo, da veste kaj počnemo innačrtujemo o čem razmišljamo, kaj je novega in kaj bo še prišlo.
Ker želimo, da veste kaj počnemo innačrtujemo o čem razmišljamo, kaj je novega in kaj bo še prišlo.
 
 

Aktualne novice

Arhiv novic

Izberite področje novic:
 
 
Preglejte novice iz izbranega področja.

So vaše stranke zadovoljne? Merite in preverite!

 
 
NKBM-evprasalniki
Zadovoljstvo je širok pojem, ki pa v poslu lahko pomeni ključno razliko med dolgoročnim in kratkoročnim uspešnim delovanjem podjetja, večjo ali manjšo prodajo izdelkov oz. storitev.

Število všečkov na facebook strani, nekaj komentarjev na spletnih portalih in servisih ter še nekaj e-poštnih sporočil (v teh primerih skoraj zagotovo pogosteje nezadovoljnih) uporabnikov/strank pač ne ponuja dovolj oprijemljivih in merljivih informacij o zadovoljstvu. Preveč je razpršenosti in netransparentnosti in tudi če bi želeli iz teh podatkov izdelati analize bi bilo to precej zamudno delo z manjšimi izgledi za dosego uporabnega poročila. 
Prav s temi vprašanji in podobnimi izzivi pa so se vedno pogosteje srečevali v Novi KBM, in skupaj smo prepoznali odlično rešitev v eVprašalnikih.


Z eVprašalniki lahko zelo ciljno preverjate zadovoljstvo vaših uporabnikov:

  • lahko preverjate npr. splošno zadovoljstvo uporabnikov s spletnim portalom,
  • lahko pa preverjate zadovoljstvo uporabnika zgolj z določenimi vsebinami oz. spletnim servisom (pri Novi KBM jih npr. zanima kako so uporabniki zadovoljni z njihovimi info izračuni).

 

»eVprašalniki so dolgočasni in nadležni«

 

To je žal pogosta prva misel mnogih ob omembi eVprašalnikov, in iskreno povedano drži, kadar so predolgi ter že grafično delujejo razvlečeno in nezanimivo. Na ta način bomo res težko koga prepričali, da nam nameni tistih dragocenih 5 min, da nam zaupa svoje mnenje.

 

Vendar pa so lahko eVprašalniki tudi bolj všečni in zanimivi. Kako?

 

Kot prvo tako, da so uporabniško bolj prijazni, na način, da uporabnika postopoma vodijo skozi vprašalnik 'vprašanje po vprašanje' ali vsaj po krajših sklopih vprašanj. Na ta način uporabnik ne izpolnjuje vprašalnika z 'neskončnim' premikanjem po strani navzdol, ampak z 'listanjem' ob kliku na gumb 'Naprej' in prikazom novega vprašanja ali sklopa vprašanj. In nenazadnje s pregledno ter prijazno grafično zasnovo.

 

Dinamično ustvarjanje eVprašalnikov

 

eVprašaniki podpirajo zelo raznolike možnosti uporabe, saj urednikom omogočajo dinamično sestavljanje elementov vprašalnika ter dodatne, pomembne nastavitve, ki omogočajo takšen vprašalnik kot ga v danem trenutku potrebujete. Priprava je intuitivna, saj strukturo postavite z enostavnimi potegi elementov (ang. »drag-and-drop«) v »WYSIWYG« okvir in jih premikate po želji.

 

Prikaz rezultatov – pregledno, celovito in zbrano na enem mestu

 

Za celovit zaključek pa poskrbijo pregledne grafične statistike in analize (za vsako vprašanje posebej) dostopne v uredniškem sistemu, lahko pa jih tudi izvozite za kakšne še podrobnejše analize.

 

In ker je uporabnost eVprašalnikov res večstranska, jih sedaj pri Novi KBM uporabljajo tudi za kadrovske namene (zbiranje prijav na razpise, kjer je prijaviteljem ob elektronski prijavi omogočeno tudi nalaganje prilog), razne trženjske analize in nagradne igre.