Ker želimo, da veste kaj počnemo innačrtujemo o čem razmišljamo, kaj je novega in kaj bo še prišlo.
Ker želimo, da veste kaj počnemo innačrtujemo o čem razmišljamo, kaj je novega in kaj bo še prišlo.
 
 

Aktualne novice

Arhiv novic

Izberite področje novic:
 
 
Preglejte novice iz izbranega področja.

Predstavljamo nadgrajeno rešitev BuyITC Business Docs - rešitev za celovito podporo poslovanja

 
 
Uspešno upravljanje poslovanja, ki prinaša pozitivne poslovne rezultate, je zahtevna naloga. Precej hitro se lahko izgubimo v velikih količinah informacij, dokumentov in zapletenih ter morda tudi nepreglednih poslovnih procesih. Te izzive lahko v podjetju uspešno premostite z uvedbo ustrezne programske rešitve. V ta namen smo nadgradili našo že obstoječo rešitev BuyITC Business Docs.

Nadgrajena rešitev BuyITC Business Docs je programski nabor, ki celovito podpira poslovanje organizacije. Namenjena je doseganju informatizacije procesov, upravljanju z elektronskimi dokumenti in arhiviranju. S pomočjo BuyITC Business Docs boste dosegli večjo učinkovitost poslovanja, povečala se bo preglednost izvajanja poslovnih procesov, povečala se bo tudi učinkovitost in kakovost izvajanja poslovnih procesov ter preglednost in dostopnost poslovne vsebine, večja pa bo tudi hitrost distribucije poslovnih dokumentov.

 

Ključne funkcionalnosti nadgrajene rešitve BuyITC Business Docs:

  • Upravljanje z elektronskimi dokumenti in zapisi  - različna orodja za omejevanje dostopa (overitve uporabnikov, avtorizacija, določanje pooblastil, zagotavljanje revizijske sledi, dnevniki uporabe, dostopov in nadzora sočasnega dostopa do dokumentov), orodja za upravljanje dokumentov (upravljanje različic dokumentov, sledenje življenjskega cikla dokumenta, indeksiranje, iskanje dokumentov, izvoz/uvoz dokumentov, verifikacija strukture in vsebine dokumentov, digitalno podpisovanje, prilaganje spremnih dokumentov).
  • Slikovno procesiranje dokumentov – omogoča zajem papirnih dokumentov, ki vključuje optično branje in optimizacijo zajetih slik, avtomatično obdelavo vsebine, optično prepoznavanje znakov (OCR), identifikacijo (1D in 2D QR kode), klasifikacijo in indeksiranje.
  • Sporočilni sistem - orodja za notranjo in zunanjo komunikacijo z uporabniki, ki omogočajo sporočila v obliki elektronske pošte, SMS ali MMS sporočil, v obliki komentarjev, foruma ali klepetalnice.
  • Upravljanje delovnih procesov – orodja za definicijo delovnih in dokumentnih tokov (definicije pravil usmerjanja, nastavitve vlog uporabnikov, konfiguriranje akcij, dodajanje priponk, obrazcev, določanje dovoljenega časa procesiranja, alternativne poti, itd.), skrbniška in nadzorna orodja (nadzor delovnega toka v teku, pregled zgodovine izvajanja, različni dnevniki uporabe), grafično orodje za modeliranje procesov, analiza delovnih tokov.
  • Elektronski arhiv – podpira kratkoročno, srednjeročno in trajno arhiviranje, vključuje časovno žigosanje in ostala orodja za zagotavljanje pristnosti in celovitosti dokumentov, zagotavlja nadzor nad pretokom dokumentov, njihovim hranjenjem in iskanjem.
  • Poslovno poročanje – beleženje vseh interakcij in dogodkov sistema v dnevnikih, prikaz zbranih podatkov v obliki sintetičnih in analitičnih pregledov, grafikonov, vrtilnih tabel, preglednic in ključnih kazalnikov poslovanja (KPI).
  • Integracija z drugimi sistemi – vzpostavljene povezave z akreditiranim trajnim arhivom Pošte Slovenije, ERP sistemi, UJP in spletnimi bankami.

 

Sama rešitev je zasnovana na način, da zagotavlja odprtost za bodoče nadgradnje in razširitve z modularno in večslojno arhitekturo, ki omogoča izboljšave in nadgradnje posameznih modulov brez vpliva na celoten sistem.

 
 
Fotogalerija