Zaupajo nam uspešna in dinamična slovenska podjetja.Zakaj nam ne bi tudi vi?
 
 
Nazaj na referenceObišči stran
 
 
Slovenska spletna trgovina ene najuspešnejših mrež kataloške prodaje v Evropi
 

Leto izvedbe projekta: 2009 - 2010

 

V spletni trgovini OTTO se je pojavila potreba po boljših funkcionalnostih spletne trgovine, kot registracija, natančna predstavitev izdelka, pregleden in enostaven nakupni proces in seveda uredniku prijazno in enostavno urednikovanje. Ker podjetje uporablja svoj poslovni sistem, se ves katalog uvaža iz njega, kar predstavlja veliko enostavnejšo obdelavo naročil, nad katerimi pa je omogočen pregled tudi v uredniškem sistemu. Za celotno obdelavo naročil katalogov pa je poskrbljeno kar v cManagerju.

 

Grafična podoba spletne trgovine je v skladu s celostno grafično podobo generalnega podjetja iz Nemčije.

 

Nekaj zanimivejših spletnih in uredniških funkcionalnosti:

 

  • Dinamična pasica v osrednjem delu vstopne strani in v vstopu v kategorijo, ki omogoča urejanje dinamičnih slik v CM-u ali pa uvoz HTML pasice.
  • Omogočena je poljubna nastavljivost elementov v levem stolpcu glede na posamezne kategorije kataloga.
  • Omogočena je poljubna nastavljivost barve določene kategorije, kateri so nato prilagojeni vsi elementi določenih podstrani.
  • Možnost nakupa tudi brez predhodne registracije.
  • Upravljanje z eBoni.
  • Možnost hitrega naročanja po kataloški številki.
 
Otto
 
 
Omer Šabanović
Omer Šabanović
Vodja marketinga, OTTO d.o.o.
Za sodelovanje s podjetjem BuyITC smo se odločili predvsem zaradi njihove reference (Neckermann). Cilj našega spletnega projekta je bil postavitev spletne trgovine s predpisanim korporativnim izgledom. Naloga je bila s strani podjetja opravljena, rešitev pa je prispevala k povečanju spletne prodaje. S storitvami BuyITC smo bili v celoti zadovoljni, vendar menim, da bi morale biti nekatere rešitve še bolje testirane pred vklopom v živo. Naše prihodnje sodelovanje je odvisno predvsem od zahtev lastnika domene iz Nemčije.