Zaupajo nam uspešna in dinamična slovenska podjetja.Zakaj nam ne bi tudi vi?
 
 
Nazaj na referenceObišči stran
 
 
B2B in B2C spletna trgovina s kozmetiko in pripomočki za nego
 

Leto izdelave projekta: 2008 (B2B),  2011 (B2C nadgradnja)

 

Vzpostavitev spletnega trgovanje s poslovnimi partnerji je vsekakor pomembna pridobitev, ki odpira nove poslovne priložnosti kot izzive. Prav slednje, pa je zaradi nekaterih posebnosti, ki jih je bilo potrebno integrirati z ustreznimi in uporabniško prijaznimi rešitvami, predstavljal že projekt sam po sebi.

 

Spletna aplikacija je ločena na javni (splošna predstavitev podjetja, blagovnih znamk in storitev) in zasebni del (b2b spletna trgovina – vstop omogočen s prijavo) ter je zasnovana v modernem pink dizajnu. Barva seveda ni bila izbrana naključno, saj podjetje dobavlja kozmetiko in pripomočke za nego obraza in telesa.

 

Tehnološko zahtevnejši del projekta je vsekakor  predstavljala spletna trgovina, ki jo je bilo potrebno povezati z DataLab Pantheonom, torej z obstoječim poslovnim sistemom naročnika.

 

Vključeni so vsi klasični elementi in funkcionalnosti spletne trgovine, z določenimi posebnostmi, kot npr.:

 

  • Stalni pregled vsebine košarice v desnem stolpcu.
  • Prvi nivo kataloga je v levem stolpcu predstavljen s slikami blagovnih znamk.
  • Seznam artiklov s pop-up prikazom slike artikla.
  • Izbira količine definirana  glede na podatek o pakiranju (po 1 kos, po 3 kose, po 12 kosov, itd.).
  • Padajoči meni s slikovnim izborom posamezne lastnosti artikla (npr. barve).

 

Leta 2011 je bila B2B spletna trgovina nadgrajena še v B2C trgovino, pri čemer je bila nadgradnja izvedena na enotnem uredniškem vmesniku. V sklopu nadgradenj pa se je izvedla tudi implementacija dodatnega načina plačila za b2c uporabnike z on-line plačilnimi karticami.

 
Imex Trade