Zaupajo nam uspešna in dinamična slovenska podjetja.Zakaj nam ne bi tudi vi?
 
 
Nazaj na referenceObišči stran
 
 
Odzivno oblikovanje predlog za eMail Marketing
 

Leto izvedbe: 2015

 

Povprečen uporabnik interneta je prijavljen vsaj na eno elektronsko obveščanje, ki ga podjetje, kateremu uporabnik sledi, pošilja dnevno, tedensko ali mesečno.

 

Nova KBM je v svoj uredniški vmesnik vključila nov modul: eMail Marketing, s katerim lahko enostavno sestavlja predloge po lastni meri in vodi skrbniške liste prejemnikov.

 

Funkcionalnosti:

  • Odzivno oblikovanje vseh predlog
  • Delitev predlog na avtomatizirane in splošne
  • Grafična konsistenca avtomatiziranih predlog, ki prihajajo uporabnikom in skrbnikom
  • Integracija padajočih elementov (viseči gumbi in vsebinski deli)
  • Vključitev "color pickerja" oziroma možnosti izbire barv (dodan tudi nabor najbolj pogostih uporabljenih barv)
  • Poljubna izbira glave v predlogi in možnost sestavljanja preostalih elementov s funkcijo "povleci in spusti" (ang. Drag and Drop)
  • Prilagoditev pravic glede na urednikovanje posamezne predloge (določeni skrbniki imajo omejen dostop do urednikovanja nekaterih predlog)
  • Vključitev statistik (število ogledanih, neogledanih, nedostavljenih, odstotek odzivnosti, CTR, ogledi po napravah, statistika po dnevih glede na oglede, nedostavljene, odjave, klike itn.)

 

Modul omogoča tudi nadgradnjo hkratnega objavljanja na druge medije (družbena omrežja, pošiljanje sms/mms itn.).

 
Nova KBM