Optimiziranje procesov nabave
Optimiziranje procesov nabave
 

Optimiziranje procesov navbave (eProcurement)

Optimizacija nabavnih procesov, ki omogoča centralizirano, transparentno, homogeno in poslovno učnikovito nabavo.

Nabava preko interneta je zaradi velikih prihrankov, optimizacije procesov in majhnih stroškov vzpostavitev vse bolj zanimiva za širši krog podjetij. Klasični nabavni proces se izvaja papirno, v krogu omejenega števila dobaviteljev (praviloma domačimi), traja od nekaj dni do nekaj tednov in zahteva veliko komunikacije (časa) interno med zaposlenimi in navzven z dobavitelji. Z izredno hitrim razvojem naprednih tehnologij in vzpostavitvijo vse hitrejših komunikacijskih poti je na dlani, da se tudi vse več ključnih poslovnih procesov »seli« na internet. Elektronska nabava ali eProcurement omogoča dostop do novih nabavnih trgov povsod po svetu, saj je dobavitelje možno hitro in enostavno najti in izdelke ustrezno primerjati. Standardi za izmenjavo podatkov, ki veljajo domala povsod po svetu pa omogočajo podjetjem čezmejno poslovanje ob nižjih stroških hitreje in boljo učinkovito.

 

Potrebna je le ustrezna informacijska podpora - rešitev za optimizacijo nabavnih procesov, ki omogoča centralizirano, transparentno, homogeno in poslovno učinkovito nabavo.


BuyITC eProcurement je rešitev, ki celovito podpira nabavni proces in ga elektronsko obdela. Naročnik preko spletnega vmesnika dostopa do individualnih katalogov izdelkov dobaviteljev. Dobavitelji in produkti so predhodno izbrani in avtorizirani,cene dogovorjene. Individualno nastavljiv sistem za avtorizacijo naročil (nadrejeni, vodja oddelka ali poslovalnice, direktor…) nudi transparentno in nadzorovano naročanje tudi večjim in kompleksnim poslovnim sistemom.

Oddajte povpraševanje
 
Pridobitve
Za poslovanje
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Večja varnost poslovanja – avtorizirani dobavitelji
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Pohitritev procesov
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Pridobivanje novih in cenejših trgov
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Nižje cene zaradi združevanja naročil (popusti na količine)
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Krajši rok dobave
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Ekološki vidik - bistveno nižja poraba papirja, tonerjev/kartuš
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Nižji stroški naročanja zaradi hitrejše obdelave naročil
 
 
Za uporabnike
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Podpora strateškemu naročanju
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Večja izbira dobaviteljev in izdelkov
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Večja preglednost dobaviteljev in cen
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Pregledna pooblastila in limiti za naročanje
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Ažurnost podatkov
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Manjši obseg dela, več časa za ključna opravila (npr. izbira dobaviteljev)
 
xsltobject:getSiteLanguageValueWithValue('solution/property ', 'Značilnost')
Uporaba 24/7
 
 
 
Značilnosti:
 
Koncept delovanja rešitve
 
Koncept delovanja rešitve

1) Dobavitelji zagotovijo izdelke za uvoz v eProcurement sistem
2) Skrbnik preveri podatke o izdelkih in odobri uvoz kataloga
3) Uporabnik/Naročnik - izbere izdelke
4) Potrjevalec naročil potrdi ustreznost naročila
5) TO ikono in tekst ODSTRANI iz slike
6) Elektronski prenos naročila v poslovni sistemn (ERP) in naprej do dobavitelja
7) Dobava izdelkov naročniku
8) Naročnik potrdi prevzem izdelkov
9) Plačilo skladno z pogodbo