Vzpostavitev in upravljanje družabnih omrežij
Vzpostavitev in upravljanje družabnih omrežij
 

Vzpostavitev in upravljanje družabnih omrežij

Facebook, MySpace, Twitter in podobne spletne skupnosti imajo svojo kulturo, zato je pomembno kako nagovorite svoje uporabnike. 

Družabna omrežja združujejo milijone uporabnikov, ki so bolj kot kdajkoli prej pripravljeni na aktivno soustvarjanje vsebin, na izražanje in deljenje mnenj, čustev, izkušenj, znanja, avdio in video vsebin, itd.. Prav zato družabna omrežja predstavljajo izjemno učinkovito in relativno poceni marketinško orodje, kjer komunikacija poteka na bolj sproščenem, neformalnem nivoju.

Za uspešen vstop v družabno omrežje kot podjetje je potrebno poznati pravila igre in jim tudi sproti slediti.

Za aktivno sodelovanje je potrebno premišljeno izbrati za naše delovanje/poslovanje najbolj primerne družabne medije. Pri tem pa mora 'nastop' slediti zavedanju, da kot gostje prihajamo na domač teren zahtevnih potencialnih soigralcev. Želimo namreč, da ti uporabnik postanejo naši soigralci (soustvarjalci) in da  skupaj z njimi soustvarimo zanimiv prostor za izmenjavo informacij ali druženja.

 
Kako vam pomagamo nastopati v družabnih omrežjih?
  • Pomagamo pri izbiri najprimernejših družabnih omrežij.
  • Ustvarimo račun in pripravimo ter objavimo začetne vsebine (slike, oglasne pasice, besedila).
  • Nudimo izobraževanje in pomoč pri upravljanju strani družabnega omrežja.
  • Nudimo izobraževanje in pomoč pri urednikovanju vsebin.
  • Spremljamo statistike in pripravljamo poročila.
  • Razvijamo aplikacije za Facebook - najpomembnejše po čemer se lahko ločite od konkurence.