Analiza in načrtovanje spletnih rešitev
 

Analiza in načrtovanje spletnih rešitev

Ali vas potencialne stranke najdejo? Ste prepoznavni na spletu? Ali spletni uporabniki na vaših straneh najdejo kar iščejo? In kako in kaj iščejo? 

Običajno na videz enostavna vprašanja ne ponujajo hitrih in enostavnih odgovorov.

 

Statistike o ogledih strani, številu mesečnih obiskovalcev spletnega mesta in podobno brez podrobnejše analize ne povedo prav veliko. Ključnega pomena je poznavanje in spremljanje trendov in uporabnikov ter njihovih navad.

Različna področja delovanja (finance, turizem, avtomobilizem, mediji, …) in cilji pa zahtevajo specifične analize, zato so za vodenje spletne analitike potrebni izkušeni strokovnjaki iz področja komunikacije, marketinga in spletnih tehnologij.

 
Pri spletni analitiki nas zanima:
  • kdo so obiskovalci in kaj so klikali,
  • po katerih ključnih besedah so iskali,
  • kako dolgo so se zadržali na posamezni strani
  • kje so spletno mesto zapustili
  • ...


 
V sklopu analize spletne prisotnosti izvajamo:
  • Celostno analizo spletne strani, ki vključuje poročilo in predloge o grafični podobi, vsebini, tehnologijah, uporabniški izkušnji, interaktivnosti, navigaciji, uporabnosti in trženju.

  • Pripravo projektne dokumentacije na osnovi zgoraj navedene celostne analize.

  • Priprava žičnih modelov (wireframes) za nove spletne projekte.

  • Analiza prijaznosti do spletnih iskalnikov.