Razvoj podjetja
Razvoj podjetja
 

Razvoj podjetja

Podjetje BuyITC d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 2000 z namenom trgu ponuditi celovit sklop storitev pri načrtovanju, organiziranju in realizaciji e-vizije. Ustanoviteljema podjetja so se hitro pridružili mladi sodelavci, ki so delili prepričanje v vizijo podjetja. 

 

Mlad, vendar dinamičen in uspešen kolektiv se je z izrednim prizadevanjem zelo hitro izoblikoval v strokovnjake na različnih področjih (raziskave in analize, razvoj, svetovanje itd.).

 

Ob kakovosti in zanesljivosti storitev so razvoj podjetja pospeševale inovativne tehnološko dovršene rešitve. Tako je že konec leta 2000 trgu predstavilo prvi sistem za upravljanje z vsebino - v Sloveniji  (angl. Content Management System – CMS). V letih razvoja je ta rešitev mutirala v platformo na osnovi katere razvija podjetje široko paleto rešitev (eDMS, eDokumenti, eArhiv, ipd.).

 

Novi produkti in nove dejavnosti so zahtevale večanje števila zaposlenih in posledično reorganizacijo podjetja v okviru katere smo leta 2005 izvedli tudi selitev v nove poslovne prostore kateri so zagotovili boljše delovne pogoje in omogočili nadaljnjo rast podjetja.

 

V letih 2005-2007 je podjetje intenzivno razvijalo lastne rešitve iz področja elektronskega poslovanja in trgovanja ter tako uresničevalo vizijo podjetja postati avtoriteta na področju elektronskega poslovanja in trgovanja.

 

S kontinuiranim razvojem smo vse bolj prepoznali tudi potrebo po izobraževanju strokovnega kadra. Certificiranje zaposlenih na Microsoftovih tehnologijah nam je skupaj z referenčnimi projekti v letu 2008 zagotovilo najvišji partnerski status Microsoft Gold Certified Partner. Pridobili smo številne kompetence, ki izkazujejo strokovno usposobljenost in področja specializacije.