AKTUALNE NOVICE
2021 2020 2019 2018
Arhiv keyboard_arrow_down
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
WeLoveSlovenia - Začutite utrip države
15. SEPTEMBER 2018
V podjetju BuyITC se že vrsto let ukvarjamo z inovativnimi rešitvami ki spodbujajo elektronsko poslovanje podjetij in njihovo digitalizacijo.

SPIRIT Slovenija (Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije) je v letu 2017 prvič objavila razpis za sofinanciranje projektov vzpostavitve, nadgradnje in optimizacije elektronskega poslovanja s tujimi trgi (več o tem najdete tukaj).   

Podjetju Turizem, Živa Vincetič s.p. smo kot izbrani izvajalec uspešno pomagali pri prijavi na razpis »E-poslovanje 2017-2018« za vzpostavitev spletne strani, spletne trgovine, izvedbe produktno-prodajnega videa, izvedbe e-izmenjave dokumentov med partnerji in usposabljanja za projekt WeLoveSlovenia.

V prvi vrsti smo stran naredili odzivno, saj je namenjena vsem popotnikom in turistom, ki do spletnega mesta dostopa iz raznolikih naprav. Za enostavnejši pregled smo sledili vzoru »Single page« in dodali povezave do spletne trgovine, spletnih strani večjih mest, pomembnih informacij za vse obiskovalce kot so informacije na cestah, o vremenu ter nastanitvah. Skratka, ustvarili smo »sprehod« skozi našo idilično deželo Slovenijo. Ker pa je stran namenjena predvsem turistom, je večjezična in se lahko po njej sprehajajo v nemškem, angleškem in slovenskem jeziku. Za boljšo uporabniško izkušnjo smo dodali še spletno trgovino, kjer lahko slovenski ponudniki prodajajo svoje izdelke, uporabniki pa nakupujejo domače dobrote. V zalednem sistemu je s tem namenom urejen mini dokumentni sistem, ki omogoča upravljanje z elektronskimi dokumenti oz. e-izmenjavo med partnerji v oblaku.

Zaledni dokumentni sistem nudi:

  • Priprava in posredovanje e-računov in drugih povezanih tipov dokumentov (dobropis, bremepis, ..) preko varne elektronske poti
  • Potrditev/zavrnitev e-računov
  • Pregled podrobnosti e-računa
  • Vizualizacija
  • Pregled življenjskega cikla dokumenta (revizijska sled)
  • Varna shramba in iskanje dokumentov po številnih kriterijih (pošiljatelj, prejemnik, status dokumenta, naziv)
  • Evidenca vhodne in izhodne pošte
  • Kontrolni mehanizmi za preverjanje tehnične in vsebinske ustreznosti

Za zaključek in piko na i, pa smo za naročnika izvedli še usposabljanje in s tem okrepili njihove kompetence na področju brezpapirnega poslovanja, optimizacije procesov, digitalnega marketinga, spletne prodaje in Turizma 4.0. 

V kolikor vas zanima kakšni so pogoji za prijavo na takšne in podobe razpise ali kakšne možnosti ima prav vaše podjetje za pridobitev sredstev nas pokličite ali pišite na info@buyitc.si. Razpis omejuje število projektov kjer lahko sodelujemo kot izvajalec, zato pohitite!

ZADNJE NOVICE
24. DECEMBER 2021
Zdravo in uspešno 2022!
16. NOVEMBER 2021
Korak bližje na razvojni poti do novega produkta ...
18. OKTOBER 2021
Nogomet ima dom navijačev!
1. SEPTEMBER 2021
Kaj imata skupnega BuyITC in BSF?
22. JULIJ 2021
Optimizacija in avtomatizacija procesov z BuyITC ...
1. JULIJ 2021
Novi Event Manager za upravljanje dogodkov na ...
30. APRIL 2021
Profesionalni kuhinjski pripomočki in oprema ...
25. MAREC 2021
Vse za gradnjo, obnovo in dom - rastemo skupaj!
23. FEBRUAR 2021
Majhen korak, nove zmage, nov produkt ISAS
19. JANUAR 2021
SPIRIT projekti – dokaz naše odličnosti
VEČ NOVIC