AKTUALNE NOVICE
2018 2017 2016 2015
Arhiv keyboard_arrow_down
2014
2013
2012
2011
2010
Sodoben sistem za upravljanje internih aktov v NKBM
12. APRIL 2018
Preko 1000 dokumentov (predpisi, navodila, pravilniki…), številna in raznolika obvestila za zaposlene ter ostale pomembne in tudi zabavne informacije za več kot 1000 zaposlenih smo v letu 2012 združili v intranet portal Nove KBM. Po stalnih manjših nadgradnjah in posodobitvah ter grafični prenovi, pa je sedaj luč sveta ugledala še večja funkcionalna nadgradnja, s katero smo posodobili sistem za upravljanje internih aktov.
Cilji nadgradnje so bili:
  • preglednost in enostavnejše iskanje internih aktov s strani uporabnikov,
  • učinkovitejša uporaba aktov s strani kontrolnih funkcij,
  • učinkovitejše upravljanje internih aktov s strani urednikov.
 


V okviru nadgradnje smo v celoti prenovili izgled in strukturo modula za upravljanje internih aktov, kar za uporabnike in urednike prinaša več prednosti:
  • lažji dostop do internih aktov na intranetu (neposredno iz glavnega menija),
  • večja preglednost, saj so akti razvrščeni glede na hierarhijo in druge različne kriterije (vrsta akta, datum objave, datum veljavnosti,…),
  • učinkovitejše iskanje aktov s pomočjo posodobljenega iskalnika in filtrov, s katerimi lahko uporabniki iščejo akte po več kriterijih hkrati,
  • upravljanje in prikaz jezikovnih različic dokumenta,
  • filtriranje seznama internih aktov za prikaz zgolj dokumentov v angleškem jeziku,
  • hierarhičen prikaz povezanih dokumentov internega akta (podrejeni, nadrejeni, referenčni, priloge,…),
  • dostop do internih aktov glede na pravice in skupine uporabnikov (splošni uporabniki in kontrolne funkcije banke),
  • posodobljen WcM modul za transparentnejše upravljanje internih aktov s strani urednikov,
  • spremljanje analitike in priprava poročil.
 
S tem smo cilje nadgradnje v celoti uspešno izpolnili in s prvimi dnevi aprila je nadgrajen sistem, uspešno zaživel v produkcijskem okolju naročnika.

Celotna nadgradnja je bila izvedena v sklopu obstoječega intranetnega portala, ki zaposlenim zagotavlja priročno interno komunikacijsko orodje in spodbudno okolje za prenos znanja med zaposlenimi. Želite tudi vi svojim zaposlenim zagotoviti uporabniško prijazno in spodbudno interno komunikacijo? Spoznajte našo rešitev BuyITC Intranet tukaj.
 
ZADNJE NOVICE
22. NOVEMBER 2018
Registriran ponudnik programske opreme pri Arhivu ...
2. OKTOBER 2018
Evidenca študentskega dela
20. SEPTEMBER 2018
Alpeks z novo B2B spletno trgovino za gostince
29. AVGUST 2018
Nastaja nov produkt BuyITC IoT/IoS Smart Hub
20. MAREC 2018
Nova vizija, nova podoba, Nova KBM
VEČ NOVIC