Business Docs

Document management system for organized documentation and business processes

DOCUMENT MANAGEMENT SYSTEM BUYITC BUSINESS DOCS

Let your business documents and information always be just a click away, anywhere and anytime.

Implement a paperless way of doing business and electronically manage all your business documents.

Vam je situacija, ko nujno potrebujete določen dokument in ga nikakor ne najdete, znana? Si želite zagotoviti brezpapirno poslovanje? Se vedno znova sprašujete katera verzija dokumenta je zadnja?



 

BuyITC Business Docs je uporabniško prijazna, varna in zanesljiva rešitev za elektronsko izmenjavo, podpisovanje in arhiviranje poslovnih dokumentov, ki vsebinsko pokriva vse običajne procese obdelave dokumentov. Rešitev poenostavi in pospeši običajen tok poslovnih dokumentov na način, da celoten življenjski cikel od nastanka do arhiva vodi v elektronski obliki. Pozabite na dolgotrajno iskanje dokumentov in zamudno prenašanje med pisarnami, saj so vam dokumenti z uporabo rešitve Business Docs na voljo kjerkoli in kadarkoli. Da pa bo vaše poslovanje še učinkoviteje, rešitev vključuje orodja za upravljanje in avtomatizacijo poslovnih procesov.

 

Lastnosti

Upravljanje dokumentov
Sistem omogoča logično organizacijo dokumentov glede na vsebino, brez strahu pred neavtoriziranimi vpogledi, saj je dostop do dokumentov omejen v skladu z uporabniškimi pravicami. Zagotovljena je sledljivost življenjskega cikla dokumentov in pristnost s pomočjo digitalnega podpisovanja.
Vhodna in izhodna pošta
Hitro in enostavno beleženje ter distribucija vse pošte v podjetju, ne glede na njeno izvorno obliko.
Elektronsko podpisovanje in žigosanje
Elektronski podpis zagotavlja varno komunikacijo, pristnost in celovitost dokumentov ter pristnost poslane elektronske pošte.
Upravljanje poslovnih procesov
S pomočjo orodij za definicijo delovnih in dokumentnih tokov preprosto definirate poslovne procese, jih nadzorujete in na podlagi rezultatov izvajanja tudi optimizirate.
Slikovno procesiranje dokumentov
Aplikacija vključuje sistem za zajem, optično branje in avtomatično obdelavo vsebine, ki papirne dokumente pretvori v elektronske.
E-arhiv
Sistem podpira kratkoročno, srednjeročno in trajno arhiviranje. Zagotavljamo tudi integracijo s poljubnim akreditiranim arhivom.
E-računi
Rešitev omogoča izmenjavo, upravljanje, arhiviranje, optimalno vizualizacijo, kontrolo in obdelavo e-računov. Vzpostavljen je sistem za izmenjavo e-računov z UJP, zaradi česar je rešitev primerna tudi za proračunske uporabnike.
Modularna zgradba in visoka prilagodljivost
Modularna zgradba sistema omogoča visoko prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter razširitve v skladu z razvojem poslovanja.

Ste naveličani časovno potratnega potrjevanja in podpisovanja dokumentov?

Naša rešitev za celovito upravljanje dokumentov omogoča:

  • enostavno digitalno potrjevanje,
  • digitalno podpisovanje in
  • digitalno parafiranje

PDF in ostalih dokumentov.

Skupaj z nami in našo rešitvijo izboljšajte vaše poslovne procese.

 

Pridobitve

  Nižji stroški priprave računov
  Pregled e-Računov in statusov
  Izvoz prejetega e-Računa v računovodske aplikacije
  Manj napak, nadzor pravilnosti prejetega računa
  Časovno neomejena hramba e-Računov (UJP le 2 meseca)
  Tehnološka in zakonska usklajenost
  Avtomatiziran prevzem prejetih e-Računov

Pridružite se našim zadovoljnim strankam

Stopite v stik z nami

???
By clicking the Send button, you agree to use your contact information in the form above for the purpose of answering your question. We do not process your data for other purposes and do not provide it to third parties.

Poglejte tudi