Business Docs | BuyITC

Dokumentni sistem za urejeno dokumentacijo in poslovne procese

DOKUMENTNI SISTEM BUYITC BUSINESS DOCS

Naj bodo vaši poslovni dokumenti in informacije zmeraj
na dosegu klika, kjerkoli in kadarkoli

Vzpostavite brezpapirni način poslovanja in elektronsko obvladujte vse vaše poslovne dokumente.

Vam je situacija, ko nujno potrebujete določen dokument in ga nikakor ne najdete, znana? Si želite zagotoviti brezpapirno poslovanje? Se vedno znova sprašujete katera verzija dokumenta je zadnja?



 

BuyITC Business Docs je uporabniško prijazna, varna in zanesljiva rešitev za elektronsko izmenjavo, podpisovanje in arhiviranje poslovnih dokumentov, ki vsebinsko pokriva vse običajne procese obdelave dokumentov. Rešitev poenostavi in pospeši običajen tok poslovnih dokumentov na način, da celoten življenjski cikel od nastanka do arhiva vodi v elektronski obliki. Pozabite na dolgotrajno iskanje dokumentov in zamudno prenašanje med pisarnami, saj so vam dokumenti z uporabo rešitve Business Docs na voljo kjerkoli in kadarkoli. Da pa bo vaše poslovanje še učinkoviteje, rešitev vključuje orodja za upravljanje in avtomatizacijo poslovnih procesov.

 

Lastnosti

Upravljanje dokumentov
Sistem omogoča logično organizacijo dokumentov glede na vsebino, brez strahu pred neavtoriziranimi vpogledi, saj je dostop do dokumentov omejen v skladu z uporabniškimi pravicami. Zagotovljena je sledljivost življenjskega cikla dokumentov in pristnost s pomočjo digitalnega podpisovanja.
Vhodna in izhodna pošta
Hitro in enostavno beleženje ter distribucija vse pošte v podjetju, ne glede na njeno izvorno obliko.
Elektronsko podpisovanje in žigosanje
Elektronski podpis zagotavlja varno komunikacijo, pristnost in celovitost dokumentov ter pristnost poslane elektronske pošte.
Upravljanje poslovnih procesov
S pomočjo orodij za definicijo delovnih in dokumentnih tokov preprosto definirate poslovne procese, jih nadzorujete in na podlagi rezultatov izvajanja tudi optimizirate.
Slikovno procesiranje dokumentov
Aplikacija vključuje sistem za zajem, optično branje in avtomatično obdelavo vsebine, ki papirne dokumente pretvori v elektronske.
E-arhiv
Sistem podpira kratkoročno, srednjeročno in trajno arhiviranje. Zagotavljamo tudi integracijo s poljubnim akreditiranim arhivom.
E-računi
Rešitev omogoča izmenjavo, upravljanje, arhiviranje, optimalno vizualizacijo, kontrolo in obdelavo e-računov. Vzpostavljen je sistem za izmenjavo e-računov z UJP, zaradi česar je rešitev primerna tudi za proračunske uporabnike.
Modularna zgradba in visoka prilagodljivost
Modularna zgradba sistema omogoča visoko prilagodljivost različnim potrebam uporabnikov ter razširitve v skladu z razvojem poslovanja.

Digitalno potrjevanje in podpisovanje dokumentov

Z našo rešitvijo za celovito upravljanje dokumentov se znebite časovno potratne fizične obdelave dokumentov, saj omogoča:

  • enostavno digitalno potrjevanje,
  • digitalno podpisovanje in
  • digitalno parafiranje

PDF in ostalih dokumentov.

 

Hitro ter učinkovito potrjevanje in digitalno podpisovanje dokumentov

Odkrijte naslednjo raven digitalnega podpisovanja:

  • skupinsko potrjevanje,
  • skupinsko podpisovanje,
  • skupinsko parafiranje

XML, PDF in Office dokumentov.

Podpišite večje število dokumentov v samo 10 sekundah

 

Sodelovanje in usklajevanje dela na dokumentih na enem mestu

  Skupna mapa z dokumenti: shranjujte dokumente v skupnih mapah do katerih imajo dostop pooblaščeni člani ekipe.

  Sodelovanje v realnem času: uporabite vgrajeno funkcijo klepeta za razpravo in sprejemanje odločitev neposredno v okviru dokumenta.

  Povečajte produktivnost: ohranite vse razprave in urejanja dokumentov na enem centraliziranem mestu, kar zmanjša potrebo po več orodjih.

 

Deljenje dokumentov direktno iz Business Docs

Funkcija direktnega pošiljanja dokumentov omogoča opustitev neskončnega cikla prenašanja, pripenjanja in pošiljanja dokumentov po e-pošti. S samo enim klikom na "Pošlji" je nova e-pošta z izbranimi datotekami pripravljena za pošiljanje.

Kako deluje:

  • Izberite dokumente, ki jih želite deliti.
  • Kliknite "Pošlji".
  • Nov osnutek e-pošte se samodejno odpre v vašem izbranem e-poštnem odjemalcu (npr. Outlook) z že priloženimi dokumenti.

 

Pridobitve

  Nižji stroški priprave računov
  Pregled e-Računov in statusov
  Izvoz prejetega e-Računa v računovodske aplikacije
  Manj napak, nadzor pravilnosti prejetega računa
  Časovno neomejena hramba e-Računov (UJP le 2 meseca)
  Tehnološka in zakonska usklajenost
  Avtomatiziran prevzem prejetih e-Računov

Pridružite se našim zadovoljnim strankam

Že 15+ let
Že 7+ let
Že 10+ let
Že 9+ let
Že 20+ let
Že 6+ let
Že18+ let
Že 5+ let
Že 13+ let

Stopite v stik z nami

???
S klikom na gumb Pošlji se strinjate, da vaše kontaktne podatke vpisane v zgornji obrazec, uporabimo za namen odgovora na vaše vprašanje. Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.

Poglejte tudi

Deljenje dokumentov direktno iz Business Docs

Funkcija direktnega pošiljanja dokumentov omogoča opustitev neskončnega cikla prenašanja, pripenjanja in pošiljanja dokumentov po e-pošti. S samo enim klikom na "Pošlji" je nova e-pošta z izbranimi datotekami pripravljena za pošiljanje.

Kako deluje:

  • Izberite dokumente, ki jih želite deliti.
  • Kliknite "Pošlji".
  • Nov osnutek e-pošte se samodejno odpre v vašem izbranem e-poštnem odjemalcu (npr. Outlook) z že priloženimi dokumenti.