E-mail marketing | BuyITC

Celovita rešitev za e-poštni marketing in upravljanje e-poštnih seznamov

BUYITC E-MAIL MARKETING

Ustvarjajte in pošiljajte sporočila, urejajte bazo e-poštnih prejemnikov in spremljajte rezultate izvedenih e-poštnih kampanj.

Celovita rešitev za e-poštni marketing

Sestavljanje, pošiljanje in prejemanje sporočil v elektronski obliki je danes osnovno orodje v poslovanju. Zato je zelo pomembno, da je orodje za upravljanje učinkovito, pregledno in enostavno.

Zato smo razvili lasten sistem za pošiljanje in upravljanje e-poštnih seznamov, ki hkrati poenostavi ciljno obveščanje velikega števila uporabnikov in omogoča pošiljanje oblikovno skladnih in všečnih sporočil.

 

Dobrote našega EMM

 
  • Povezava na html stran s vsebino personaliziranega e-sporočila
  • Google analytics oznake za povezovanje Google statistik strani in e-poštne kampanje
  • Priponke: k e-sporočilu pripnite splošne ali personalizirane priponke
  • Integracija e-sporočil z e-obrazci
  • Primerjava rezultatov poslanega e-sporočila
  • Sem SPAM? SPAM Assasssin preverjanje e-sporočil (integracija SpamAssassin-Protocol)
 
Dinamično ustvarjanje korporativnih predlog
  • Napreden grafični vmesnik (UX)
  • Nabor korporativnih tem
  • Poljubna sestava elementov
  • Oblikovne in strukture korporativne omejitve
  • Veliko število enostavnih in dinamičnih elementov
  • Dinamični elementi s črpanjem podatkov iz IS na podlagi personalizacije
  • Predefiniranje vsebine
  • Večkratna uporaba predlog
  • Personalizacija: vstavljanje podatkovnih polj
  • Samodejno vstavljanje povezave za avtomatsko odjavo
  • Podpora za različna spletna mesta

Seznami prejemnikov iz različnih virov
  • Različni viri (npr. CRm sistemi, kadrovske baze)
  • Uvoz iz excela (s pomočjo različnih podatkov jih je možno pretvoriti v parametrizirane podatke)
  • Kombinirani viri
  • Filtri in segmentacija
  • Seznam prepovedanih e-poštnih  naslovov (e-pošta, domena)
  • Validacija sintakse e-poštnega naslova
  • Podatkovni slovar: ime, priimek, spol, datum rojstva, …
Personalizacija vsebine
  • Podatkovni slovar: ime, priimek, spol, datum rojstva, …
  • Dinamični elementi: elementi, ki črpajo podatke iz IS; primer: ponudba na podlagi podatkovnega rudarjenja, seznam oddelkov na podlagi statistik uporabe strani, …
Uporaba statistike in analize
Metrike:
  • Št. vseh poslanih e-poštnih sporočil (brez napake v sintaksi naslova)
  • Št. odprtih: prebranih
  • Št. zavrnjenih (VERP metoda): poln nabiralnik, e-naslov ne obstaja, strežnik ne obstaja, domena ne obstaja, …
  • Št. neprebranih = št. vseh poslanih - št. odprtih - št. zavrnjenih
  • Št. klikov na vsebino v e-sporočilu
  • Št. klikov na uporabnika (klikne večkrat na povezave v e-obvestilu)
  • CTR
  • Št. odprtih / prebranih na uporabnika (e-sporočilo odpre večkrat)
  • Št. odjav iz seznama prejemnikov e-sporočila
  • Uporabljeni brkljalniki, e-poštni odjemalci
  • Uporabljene platforme: namizni računalnik, tablice, mobilni telefoni
  • Statistika odzivnosti (ogledi po dnevih, urah/ za posamezna ali vsa e-sporočila - gibanje)
  • Statistika klikov za posamezno e-sporočilo
  • Segmentacija uporabnikov (uporaba brskalnika, naprave, geolociranje)
  • Analiza A/B testov
  • Spremljanje rezultatov: statistike, poročila, trendi
  • Pregledni grafični prikazi rezultatov


Dobrote: analitika v strani (angl. in page analytics)
  • Analitika, ki prikaže vsebino e-sporočila kot je bila poslana z dodatkom značk, ki opredeljujejo klike na posamezno povezavo
  • Barvne kode označujejo učinkovitejše povezave
Zgodovina in arhiv
  • Sledljivost in pregled vseh e-sporočil, ki so bila poslana, so v pošiljanju ali v pripravi
  • Upravljanje zavrnjenih in nedostavljenih sporočil
  • Kronološki pregled aktivnosti pošiljanja
  • Shramba slik in datotek, ki se lahko uporabijo pri naslednjem pošiljanju

 
Analiziranje zavrnjene e-pošte (VERP metoda)
  • VERP - Variable envelope return path
  • Čiščenje seznamov prejemnikov z avtomatiziranim procesiranjem zavrnjenih e-sporočil. Samodejno odstranjevanje zavrnjenih e-naslovov na podlagi fuzzy-logic algoritmov. Zagotavlja visoko stopnjo dostavljivosti.
 
Pošiljanje
  • Pošiljanje takoj ali z zamikom
  • Ponavljajoče pošiljanje
  • Vpis zadeve, e-naslova in prijaznega imena pošiljatelja
  • E-naslov za odgovore, kopije in skrite kopije
  • Poravnava vsebine levo, sredinsko ali desno
A/B testiranje
  • A/B testiranje: povečajte CTR 
  • Pošljite dva ali več varianti e-sporočila omejenemu naboru prejemnikov, nato najučinkovitejšega pošljite preostalim
Integracija z obstoječim IS (API)
API + povratna zanka
 
Sprožilci in avtomatska sporočila
  • Avtomatska sporočila (angl. autoresponders) so e-sporočila, ki se generirajo samodejno. 
  • Skrbnik pre-definira obliko  in vsebino sporočila, ki se nato pošlje uporabniku. 
  • Se uporabljajo kot marketinško orodje. Perspektivnim kupcem nudijo dodatne in zbirajo povratne informacije.
  • Avtomatsko sporočilo pošljejo sprožilci in urniki s ponavljanjem. 
  • Primeri uporabe: vprašalnik po nakupu, obvestilo glede na analizo košarice, obvestilo ob dalši neaktivnosti.
  • Sprožilci (angl. trigger) predstavljajo različne dogodke, ki so notranji ali zunanji.
    • notranji: so dogodki, ki se zgodijo v okviru modula BuyITC eMail Marketing, kot so: prebrano e-sporočilo, kliknjena določena povezava, odjava, …
    • zunanji: različni dogodki v IS, kot so: oddano naročilo v spletni trgovini, nov kontakt v ERP, … (povezano z API)

Pridobitve

 
Statistike in analize za merjenje učinkovitosti in napovedi trendov
 
Redna obveščenost strank o novostih, popustih, akcijah,..
  Ciljno direktno trženje
  Kreativna uredniška svoboda pri ustvarjanju predlog
  Primerno za trženje več blagovnih znamk ali dejavnosti podjetja
 
Večja učinkovitost in dosegljivost pri tženju
 
Zeleni marketing- družbeno odgovorno podjetje
 
Dostopnost preko različnih naprav
 
Personalizirane vsebine in ponudba

Pridružite se našim zadovoljnim strankam

Že 15+ let
Že 7+ let
Že 10+ let
Že 9+ let
Že 20+ let
Že 6+ let
Že18+ let
Že 5+ let
Že 13+ let

Stopite v stik z nami

???
S klikom na gumb Pošlji se strinjate, da vaše kontaktne podatke vpisane v zgornji obrazec, uporabimo za namen odgovora na vaše vprašanje. Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.

Poglejte tudi