Enostavno, pregledno in učinkovito upravljanje dogodkov

ORGANIZATOR DOGODKOV BUYITC EVENT MANAGER

Vam pomaga, da so dogodki profesionalno izpeljani,
saj poenostavlja proces organizacije dogodka
vse od eVabila, ePrijave in check-ina na samem dogodku.

Optimizirajte tako časoven kot stroškoven vidik organizacije dogodkov.

Dogodke lahko podjetje uporabi kot odlično poslovno priložnost, s katerimi predstavi sebe ali nov produkt, gradi na ugledu, si ustvarja večjo prepoznavnost in s tem posledično pridobiva tudi nove stranke. Na drugi strani pa lahko z organizacijo internih dogodkov (team building, novoletna zabava,…) krepi pripadnost zaposlenih podjetju, izvaja izobraževanja, delovna srečanja, večje sestanke in še kaj. Organizacija dogodkov je zato odgovorna naloga, ki zahteva skrbno načrtovan in premišljen pristop.



Dogodki so lahko večji ali manjši, a ne glede na velikost in ostale specifike, zahtevajo določen proces izvedbe, kjer brez priprave liste povabljenih, pošiljanja vabila in vsaj zbiranja prijav ne gre. V kolikor gre za manjši dogodek, kjer se udeležbo pričakuje v nižjem dvomestnem številu se mnogim zdi, da vsakdanja programska orodja (kot so word in excel) povsem zadostujejo. Ko pa se načrtovana udeležba prične gibati v tro in večmestnih številkah, je z običajnimi nenamenskimi orodji le stežka še izvajati nadzor in ohranjati preglednost v vsakem trenutku in procesnem koraku dogodka.

V kolikor ste v zgornjih vrsticah prepoznali tudi vaš problem, potem je BuyITC Event Manager točno to kar potrebujete.
 

Lastnosti

Interaktivni koledar in pinboard
Na dashboardu se nahaja interaktivni koledar dogodkov, ki omogoča skupen pregled nad vsemi načrtovanimi in preteklimi dogodki. Na tej točki se prične tudi vpis novega dogodka.



Pinboard je osrednja točka posameznega dogodka, preko katere se navigira na vse ostale funkcionalnosti vezane na posamezen dogodek. Del pinboarda so tudi 'sticky notes', ki omogočajo beleženje različnih opomb, opravil, idej, zadolžitev ali sporočil ostalemu organizacijskemu timu. Z uporabo različnih barvnih kombinacij in tipografij se lahko posamezne opombe ločijo glede na področje ali glede na uporabnika (član organizacijske ekipe).

 
Kontakti in adreme
Modul za upravljanje kontaktov je v bistvu en osnoven CRM, kjer se kontakti delijo na 3 ključne skupine:  podjetja, kontakti podjetja in fizične osebe.

Adreme lahko ustvarja in sestavlja en sam ali več urednikov, pri čemer lahko tudi posamezno adremo sestavlja več urednikov hkrati.

Z integracijo sistema pravic je možno omejiti uredniške pravice tako za posamezne kontakte kot adreme, kar administratorju omogoča nadzor nad tem, kaj nekdo samo vidi in kaj lahko tudi ureja. 
Lista povabljenih
Urednik, ki je tudi lastnik dogodka lahko na sledeče načine vpliva na nastajanje liste povabljenih:
 
  • nastavi časovno omejitev nastajanja liste,
  • na listo se lahko dodajajo kontakti ali adreme,
  • posamezne skrbnike kontaktov povabi k sodelovanju in jim po želji tudi vnaprej omeji število povabljencev,
  • lahko spremlja napredek in stanje nastajanja liste s strani skrbnikov kontaktov,
  • lahko komentira ali iz liste odstrani posamezne povabljence,
  • …in še kaj.
E-vabilo in E-prijava
Iz zaključene liste povabljenih lahko lastnik dogodka ustvari adremo za pošiljanje vabil po navadni ali/in po elektronski pošti. Adreme za pošiljanje vabil se lahko ustvarjajo po paketih, kar omogoča, da se v vsakem novem paketu adreme zberejo le na novo dodani kontakti.

eVabila in eVstopnice se  pošiljajo s pomočjo našega E-mail Marketing modula za masovno pošiljanje direktne e-pošte.

Oblikovanje in urejanje atraktivne spletne strani za ePrijavo omogoča naš uredniški modul za urednikovanje produktnih strani (landing pages). 

Prijava uporabnika preko spleta pa poteka v sledečih korakih:
  1. Uporabnik prejme vabilo (po navadni ali elektronski pošti) kjer je zapisano unikatno prijavno geslo in s povezavo na prijavno spletno stran.
  2. Na prijavni spletni strani uporabnik vnese svoje prijavno geslo v za to predviden prostor in preveri ustreznost gesla.
  3. Ob pravilnem vpisu gesla uporabnik prejme avtomatizirano e-poštno sporočilo z eVstopnico, ki jo pokaže hostesi na prizorišču dogodka. 
Check-in aplikacija
Check-in aplikacija za preverjanje prijave in beleženje udeležbe mora biti nameščena na mobilno napravo (tablica ali mobilni telefon), ki jo boste uporabljali. Aplikacija pa deluje samo na Android operacijskem sistemu, z (on-line) ali brez (off-line) povezave z internetom.

Deluje samo on-line:
  • Dodajanje novega dogodka
  • Osveževanje podatkov iz zalednega sistema (WcM)
  • Sinhroniziranje podatkov iz različnih naprav

Deluje tudi off-line:
  • Branje črtnih kod (potreben čitalec črtnih kod)
  • Ročno potrjevanje udeležbe
Statistike in izvozi podatkov
Statističen pregled v številkah in odstotkih, ki odgovarja na sledeča vprašanja:
  • Koliko je povabljenih?
  • Koliko je prijavljeni?
  • Koliko je skupno prijavljenih oseb?
  • Koliko se jih je udeležilo dogodka?
  • Koliko od teh je bilo prijavljenih in koliko neprijavljenih?
  • Kolikšen delež predstavljajo prijavljeni glede na poslana vabila (merjenje odzivnosti)?
  • Kolikšen delež predstavljajo udeleženi glede na poslana vabila (merjenje odzivnosti)?

Splošen statističen pregled se kot zgodovina beleži tudi za vsak posamezen kontakt. 

Za vsak posamezen dogodek so omogočeni tudi izvozi podatkov v različne oblike: v excel, v novo ali že obstoječo adremo ali seznam e-poštnih prejemnikov (mailling listo).
Merjenje zadovoljstva
Zagotovo vas zanima, kako so dogodek doživljali tisti, ki so se ga udeležili. V kombinaciji z našima moduloma eVprašalniki in E-mail Marketing je izvedba post-dogodkovnih aktivnosti povsem enostavna.

Oblikujte zahvalno e-poštno sporočilo z nekaj fotografskimi utrinki z dogodka in povabite udeležence, da vam zaupajo svoje mnenje z izpolnitvijo eVprašalnika.

Pridobitve

  Celovit nadzor nad organizacijo dogodka
  Upravljanje kontaktov in adrem
  Odprti ali zaprti tipi dogodkov
  Nadzor nad listo povabljenih
  Oblikovanje in pošiljanje eVabil
  Avtomatizirana e-sporočila
  Mobilna ‘check-in’ aplikacija (s pomočjo čitalca črtnih kod)
  Spremljanje statistik dogodka
  Izvozi različnih list

Pridružite se našim zadovoljnim strankam

Že 10+ let
Že 15+ let
Že 18+ let
Že 8+ let
Že 10+ let
Že 10+ let

Stopite v stik z nami

???
S klikom na gumb Pošlji se strinjate, da vaše kontaktne podatke vpisane v zgornji obrazec, uporabimo za namen odgovora na vaše vprašanje. Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.

Poglejte tudi