Kvalitetna interna komunikacija med zaposlenimi

INTERNA KOMUNIKACIJA BUYITC INTRANET

Dobri vodje se zavedajo, da kvalitetna komunikacija med zaposlenimi pomeni opravljenega pol dela.

Izkoristite nenadomestljiv kapital vaše organizacije – znanje zaposlenih in ga z rešitvijo, ki omogoča deljenje in prenos mehkih znanj, naredite produktivnejšega.

Zaposleni v podjetjih običajno zbirajo, delijo in hranijo informacije o delu, projektih, delovnih procesih ter nenazadnje tudi idejah in predlogih v različnih oblikah na različnih mestih. Tako tudi pogosto prihaja do situacij, ko med zaposlenimi kroži negodovanje v obliki »Pa saj to imam nekje že shranjeno.« ali »Ona bi to morala vedeti…čakaj kako ji je že ime?« ali pa »Zakaj mi tega nihče ni prej povedal? Saj sploh ne vem kaj se na firmi dogaja«.



Intranet tako predstavlja odlično interno komunikacijsko orodje, ki stremi k cilju, da ga bodo zaposleni sprejeli za 'svojega', ker bo za njih predstavljaj pomemben vir informacij in priročno orodje pri opravljanju vsakdanjih delovnih nalog. V ta namen pa je potrebno skrbno načrtovati tudi izbor vsebin in funkcionalnost, zato je faza načrtovanje še posebej pomembna in intenzivna. A brez skrbi, z izkušnjami in znanjem vam pomagamo do želenega cilja, do učinkovite in uporabniško prijazne intranet rešitve.
 

Lastnosti

Telefonski imenik
Imenik predstavlja seznam zaposlenih, ki je lahko razdeljen v različne sklope na primer po sektorjih, poslovnih enotah ali oddelkih. Vsak zaposleni ima svoj profil, ki vsebuje njegove podatke kot so ime, kontakt, vloga, lokacija, odgovornost, strokovno področje ipd. Tem podatkom se lahko dodajo še podatki o različnih društvih ali interesnih skupinah v katere so vključeni zaposleni.

Kateri podatki se prikažejo je lahko odvisno tudi od sistema vlog in pravic uporabnikov. Tako lahko posamezni uporabnik vidi le podatke o drugih, do katerih ima dodeljen dostop.
Projektna pisarna
Omogoča celovit pregled nad vsem aktivni in preteklimi projekti v podjetju, medtem ko članom posamezne projektne skupine predstavlja osrednje komunikacijske orodje kjer lahko člani projekte skupine nalagajo in shranjujejo projektno dokumentacijo na eno mesto, dopisujejo svoje komentarje.

Vodja skupine pa lahko tudi definira naloge in opravila ter načrtujejo ter po potrebi posodablja aktualno časovnico.
Upravljanje z dokumenti
Rešitev služi kot orodje za upravljanje z dokumenti, torej izmenjavo in objavo projektnih dokumentov, internih aktov, navodil, pravilnikov, zakonodaje itn. Vse datoteke hranimo na enem mestu in jih uporabljamo na različnih lokacijah ali v različnih medijih. Tako se zapisi ne podvajajo in ne zahtevajo več prostora.
Obveščanje zaposlenih
S pomočjo sistema avtomatiziranega e-poštnega ali SMS obveščanja, bodo zaposleni o novih zapisih ali spremembah zmeraj ažurno obveščeni.

Da je delo za urednika čimbolj avtomatizirano, pa so prejemniki e-poštnih obvestil običajno tisti, ki imajo za posamezno vsebino tudi že dodeljene pravice za dostop.
Novice, dogodki, fotogalerije
Splošna vsebina je osnovni modul za vpis in urejanje spletnih vsebin. Vsebina se ureja s pomočjo preprostega HTML urejevalnika, podobnega Microsoft Wordu. Omogoča vpisovanje različnih sklopov vsebine (naslov, uvod, telo) ter tudi dodajanje povezav ali multimedijskega gradiva.

Novice so podobne splošni vsebini, vendar se lahko razlikujejo po grafični podobi, postavitvi ali posameznih elementih. Glavna razlika od splošne vsebine je ta, da se ob novici vedno izpiše datum, prav tako pa lahko določimo čas objave od-do.

Napovednik
internih in eksternih dogodkov, kjer se lahko na posameznih predstavitvah dogodkov integrirajo tudi prijavni e- obrazci.

Fotogalerija pa je lahko samostojna podstran ali del splošne vsebine ali novice.
Personalizacija
Uporabnik lahko delno prilagaja vsebine in razporeditev na portalu. Tako lahko na primer določene osebe iz imenika doda v »moj imenik«, vsebine in novice označi kot priljubljene ali se naroči le na določen sklop novic.

Personalizacija se lahko deloma izvede tudi avtomatsko tako, da se uporabniku na primer prikažejo le novice iz njegovega oddelka.
IMS - Idea Management System
Posamezniki imajo ogromno idej. V večjih kot tudi v manjših organizacijah pa zbiranje, organiziranje in ovrednotenje teh idej običajno predstavlja velik izziv. Zato mora biti inovacijski proces konstanten, kot mora hkrati pustiti prostor za hitre in kreativne reakcije. Rešitev je sodobno orodje za upravljanje idej in inovacij.

BuyITC IMS je sistem za zbiranje, pregledovanje in ocenjevanje inovativnih idej s strani zaposlenih ali tudi poslovnih partnerjev in strank. Služi kot orodje za:

 
  • zbiranje idej,
  • beleženje idej,
  • sodelovanje,
  • ocenjevanje in potrjevanje idej,
  • organizacijo idejnih izzivov,
  • poročanje.
Prednosti uporabe rešitve
 
  • Zbiranje idej, praks in znanja za pospešitev inovacij v obliki idejnih izzivov,
  • motiviranje zaposlenih, da sodelujejo in si pomagajo,
  • preprosto povezovanje znanj,
  • objava, glasovanje, razpravljanje,
  • omogočena kontrola nad objavo idej.
LMS - Learning Management System

Organizacija izobraževanja lahko vzame veliko časa, potrebno je izbrati predavatelja, pripraviti gradiva, zagotoviti prostore in dosegljivost potencialnih udeležencev ob istem času. E-izobraževanje tako v sodobnem času ponuja veliko prednosti, pri čemer pa je zelo pomembno, da je pripravljeno e-gradivo dovolj kvalitetno, da lahko zagotovimo enak učinek in nivo kvalitete kot če bi izobraževanje organizirali na tradicionalen način.

 

BuyITC LMS je sistem za upravljanje e-izobraževanj, specializiran za administracijo, poročanje o izobraževanjih, ustvarjanje sodobnih e-gradiv in druge izobraževalne vsebine.


Prednosti uporabe rešitve
 

  • centralizirano učno okolje in s tem zagotovljena konsistentnost,
  • dosegljivost gradiv 24/7,
  • ni omejitve glede geografske razpršenosti zaposlenih,
  • omogočena priprava kvalitetnih e-gradiv v skladu s standardi in predpisi za izobraževanje na daljavo,
  • pregled nad izobraževanjem vaših zaposlenih,
  • napredno poročanje o poteku in ocenjevanje.
Varnost

Za varnost je poskrbljeno iz več vidikov. V uredniški sistem je mogoče uvoziti digitalna potrdila, s pomočjo katerih se uporabniki prijavljajo v sistem brez vsakokratnega vpisovanja uporabniškega imena in gesla v prijavnem oknu. Takšna rešitev je zelo ustrezna v primerih, ko uporabnik uporablja le en (isti) računalnik za dostop do uredniškega sistema in je primarna varnost za dostop že urejena z drugim sistemom (npr. LDAP).

Rešitev omogoča celovito upravljanje z licencami, prijavnimi podatki uporabnikov in dodeljevanje vlog in pravic posameznim uporabnikom. Prav tako je omogočeno omejevanje dostopa na nivoju posameznih vsebin ali dokumentov.

Aplikacijsko varnost zagotavljajo algoritmi za preprečevanje napadov kot so »SQL Injection«, »Scripting« in drugi opredeljeni na straneh OWASP organizacije (angl. The Open Web Application Security Project, https://www.owasp.org/index.php/Category:Attack).

Drugi koristni pripomočki

Zaradi spreminjajočega se načina dela s poudarkom na sodelovanju, hitrosti izmenjave podatkov in razpršenosti informacij je potrebno zagotoviti učinkovito filtriranje koristnih informacij.

Naša rešitev omogoča vključitev različnih interaktivnih orodij in modulov kot so:
 

  • elektronska knjižnica,
  • e-naročanje marketinškega gradiva,
  • oglasna deska,
  • e-obrazci,
  • e-vprašalniki,
  • rezervacije sejnih sob,
  • forum,
  • blog,
  • oznake,
  • ...

Pridobitve

  Boljše interno komuniciranje
  Večja pretočnost informacij
  Projektna pisarna
  Integracija z zunanjimi viri
  Varnost in zanesljivost
  Različne omejitve dostopa in možnost individualnega določanja pravic
  IMS (Idea Management System)
  LMS (Learning Management System)

Pridružite se našim zadovoljnim strankam

Že 10+ let
Že 15+ let
Že 18+ let
Že 8+ let
Že 10+ let
Že 10+ let

Stopite v stik z nami

???
S klikom na gumb Pošlji se strinjate, da vaše kontaktne podatke vpisane v zgornji obrazec, uporabimo za namen odgovora na vaše vprašanje. Vaših podatkov za druge namene ne obdelujemo ter jih ne posredujemo tretjim osebam.

Poglejte tudi