AKTUALNE NOVICE
2023 2022 2021 2020
2018 keyboard_arrow_down
2019
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
Sodoben sistem za upravljanje internih aktov v NKBM
12. APRIL 2018

Preko 1000 dokumentov (predpisi, navodila, pravilniki…), številna in raznolika obvestila za zaposlene ter ostale pomembne in tudi zabavne informacije za več kot 1000 zaposlenih smo v letu 2012 združili v intranet portal Nove KBM. Po stalnih manjših nadgradnjah in posodobitvah ter grafični prenovi, pa je sedaj luč sveta ugledala še večja funkcionalna nadgradnja, s katero smo posodobili sistem za upravljanje internih aktov.
Cilji nadgradnje so bili:
  • preglednost in enostavnejše iskanje internih aktov s strani uporabnikov,
  • učinkovitejša uporaba aktov s strani kontrolnih funkcij,
  • učinkovitejše upravljanje internih aktov s strani urednikov.
 


V okviru nadgradnje smo v celoti prenovili izgled in strukturo modula za upravljanje internih aktov, kar za uporabnike in urednike prinaša več prednosti:
  • lažji dostop do internih aktov na intranetu (neposredno iz glavnega menija),
  • večja preglednost, saj so akti razvrščeni glede na hierarhijo in druge različne kriterije (vrsta akta, datum objave, datum veljavnosti,…),
  • učinkovitejše iskanje aktov s pomočjo posodobljenega iskalnika in filtrov, s katerimi lahko uporabniki iščejo akte po več kriterijih hkrati,
  • upravljanje in prikaz jezikovnih različic dokumenta,
  • filtriranje seznama internih aktov za prikaz zgolj dokumentov v angleškem jeziku,
  • hierarhičen prikaz povezanih dokumentov internega akta (podrejeni, nadrejeni, referenčni, priloge,…),
  • dostop do internih aktov glede na pravice in skupine uporabnikov (splošni uporabniki in kontrolne funkcije banke),
  • posodobljen WcM modul za transparentnejše upravljanje internih aktov s strani urednikov,
  • spremljanje analitike in priprava poročil.
 
S tem smo cilje nadgradnje v celoti uspešno izpolnili in s prvimi dnevi aprila je nadgrajen sistem, uspešno zaživel v produkcijskem okolju naročnika.

Celotna nadgradnja je bila izvedena v sklopu obstoječega intranetnega portala, ki zaposlenim zagotavlja priročno interno komunikacijsko orodje in spodbudno okolje za prenos znanja med zaposlenimi. Želite tudi vi svojim zaposlenim zagotoviti uporabniško prijazno in spodbudno interno komunikacijo? Spoznajte našo rešitev BuyITC Intranet tukaj.
 
ZADNJE NOVICE
10. MAJ 2023
Z novo barvo in novim dizajnom k novim zgodbam ...
9. JANUAR 2023
Topdom - vse za gradnjo in obnovo odslej na spletu ...
22. AVGUST 2022
Salon čevljev Kisilak z novo spletno trgovino za ...
5. JULIJ 2022
Nanos kreme za sončenje sedaj preprost kot še ...
7. JUNIJ 2022
70 % potrošnikov bo verjetno porabilo več pri ...
24. DECEMBER 2021
Zdravo in uspešno 2022!
16. NOVEMBER 2021
Korak bližje na razvojni poti do novega produkta ...
18. OKTOBER 2021
Nogomet ima dom navijačev!
1. SEPTEMBER 2021
Kaj imata skupnega BuyITC in BSF?
22. JULIJ 2021
Optimizacija in avtomatizacija procesov z BuyITC ...
VEČ NOVIC