AKTUALNE NOVICE
2021 2020 2019 2018
Arhiv keyboard_arrow_down
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
Celovito upravljanje poslovnih vsebin in procesov v Institutu Jožef Stefan
30. JANUAR 2018
Papirna oblika dokumentov ovira učinkovito poslovanje, saj papir zahteva fizično premikanje podatkov in informacij, kar je neučinkovito in omejujoče. V želji po zagotovitvi učinkovitega poslovanja se tako vse več podjetij odloča za uvedbo dokumentnega sistema. Med temi podjetji je tudi Institut Jožef Stefan, ki se je odločil za uvedbo našega dokumentnega sistema BuyITC Business Docs.
Institut Jožef Stefan lahko uvrstimo med velika podjetja, kar pomeni veliko število zaposlenih, veliko medsebojne komunikacije in sodelovanja pri delu ter še večjo količino papirnih dokumentov. Prav zato je bila informatizacija poslovanja in uvedba dokumentnega sistema praktično neizogibna. K odločitvi za spremembo načina poslovanja pa je dodatno prispevala še sprememba zakonodaje, ki za proračunske uporabnike predpisuje prejem računov in spremljajoče dokumentacije izključno v elektronski obliki.

V okviru uvedbe dokumentnega sistema BuyITC Business Docs smo Institutu Jožef Stefan zagotovili:
  • sistem za upravljanje z elektronskimi dokumenti (shranjevanje, omejevanje dostopa, iskanje in obdelava elektronskih dokumentov),
  • sistem za slikovno procesiranje dokumentov (zajem papirnih dokumentov),
  • sistem za upravljanje delovnih procesov (orodja za definicijo delovnih tokov),
  • elektronski arhiv (kratkoročno, srednjeročno in trajno arhiviranje),
  • sporočilni sistem (orodja za komunikacijo z uporabniki),
  • visoko stopnjo integracije dokumentnega sistema z ERP sistemom in ostalimi storitvami znotraj in zunaj IS.



Pozitivni učinki skoraj enoletnega projekta so se pri naročniku pokazali v večji učinkovitosti in kakovosti izvajanja procesov, povečani preglednosti izvajanja procesov, večji dostopnosti do informacij in dokumentov, boljši informiranosti sodelujočih v delovnih tokovih. Uvedba dokumentnega sistema pa seveda prinaša tudi finančne prihranke, ki pa se bodo pokazali šele po določenem času uporabe sistema.

Torej, če se še zmeraj ubadate z upravljanjem dokumentov v papirni obliki in oklevate z odločitvijo o uvedbi dokumentnega sistema, si več o naši rešitvi BuyITC Business Docs preberite tukaj.
 
ZADNJE NOVICE
18. OKTOBER 2021
Nogomet ima dom navijačev!
1. SEPTEMBER 2021
Kaj imata skupnega BuyITC in BSF?
1. JULIJ 2021
Novi Event Manager za upravljanje dogodkov na ...
30. APRIL 2021
Profesionalni kuhinjski pripomočki in oprema ...
25. MAREC 2021
Vse za gradnjo, obnovo in dom - rastemo skupaj!
23. FEBRUAR 2021
Majhen korak, nove zmage, nov produkt ISAS
19. JANUAR 2021
SPIRIT projekti – dokaz naše odličnosti
14. SEPTEMBER 2020
Sodelovanje na prestižni mednarodni  konferenci ...
21. AVGUST 2020
Hvala za 20 let zaupanja!
22. JULIJ 2020
Uspešni tudi pri tretjem odpiranju – razvijamo in ...
VEČ NOVIC