AKTUALNE NOVICE
2019 2018 2017 2016
2012 keyboard_arrow_down
2015
2014
2013
2011
2010
Spletna trgovina Zupan d.o.o.
30. AVGUST 2012
Zupan d.o.o. je podjetje z več kot 20-letno tradicijo. Ukvarja se s proizvodnjo in prodajo kmetijskih strojev. Svojo spletno predstavitev so se odločili nadgraditi z uporabniško prijazno spletno trgovino, ki smo jo zasnovali, oblikovali in programirali v BuyITC. Trgovina.zupan.si je prva resna spletna trgovina za sadjarstvo in vinogradništvo na našem področju.

 Za naročnika smo pred nekaj leti že pripravili predstavitveno spletno stran, podprto z uredniškim sistemom BuyITC cManager.  Zaradi širitve trga in drugih prednosti spletne trgovine B2C so se odločili še za spletno trgovino, ki bi bila prav tako podprta z našim uredniškim sistemom.

 

 

Ob upoštevanju naročnikovih želja smo na BuyITC pripravili grafično rešitev na podlagi obstoječe grafične podobe podjetja, skladno z modernimi oblikovalskimi smernicami, in tehnično rešitev, ki te želje podpira.

 

Na vstopni strani je vključena dinamična pasica, ki se lahko uporablja kot predstavitev produktov in storitev ali novosti podjetja. Pod pasico se nahaja pregleden meni in izpostavljena posebna ponudba. Sam nakupni proces je preprost in jasno grafično navigiran z ikonami. Za nakup je sicer potrebna predhodna registracija uporabnika, sama prijava pa se izvaja samo v nakupnem procesu. Tako stranke kar najmanj obremenjujemo in se lahko posvetijo artiklom in nakupovanju. Uporabnikom je omogočeno plačevanje z gotovino po povzetju kot tudi plačilo s kreditno kartico.

 




Željo naročnika po integraciji različnih lastnostih artikla smo rešili v uredniškem sistemu z določitvijo tipa artikla, na katerega se vežejo lastnosti, kot so strošek poštnine, variante. Tako ima npr. tip artikla »šobe« varianti barva in velikost, tip » zamaški« pa barvo in količino, saj so pakirani v paketih in so različne barve. Artiklom se lahko dodajo tudi različni stroški poštnine, kar reši dostopnost manjših pošiljk in hkrati upravičenost pri velikih, težjih artiklih (npr. mulčer), ki jih ne moremo enostavno dostaviti v paketu.

 

 

Trgovina ima razen standardnih statistik, ki se beležijo v cM, integriran tudi Google Analytics, ki je močno orodje za namene ciljanega oglaševanja, saj lahko na podlagi zbranih rezultatov (glede na državo, področje zanimanja…) reagiramo na odzive trga.

 

 

Spletno trgovino Zupan d.o.o. si lahko ogledate tukaj  

ZADNJE NOVICE
18. APRIL 2019
Vse bližje na poti do pametnega doma
6. FEBRUAR 2019
Po kreativni poti do znanja
22. NOVEMBER 2018
Registriran ponudnik programske opreme pri Arhivu ...
5. NOVEMBER 2018
Sodelovanje v SPIRIT razpisu E-POSLOVANJE 2019 - ...
2. OKTOBER 2018
Evidenca študentskega dela
VEČ NOVIC